On nimittäin ollut tosi väsy olo jo piiiiiitkään.. olen ns. loppuunpalanut kai? tiedä sitten mitä toi tarkoittaa.. Oikeesti olen ollut niin kipeä ja väsynyt etten ole kyennyt tekemään mitään, ja sekös tällaista siivousintoilijaa ketuttaa.. ja kun nämä hommat on sitten rästissä, en mahda sille mitään että poden huonoa omaa tuntoa sitten tekemättä jääneistä töistä..

Mutta väsymys painaa ja jokapaikkaan kolottaa.. liekö se sitten sitä vanhuutta vai mitä.. no olen minä menossa ensiviikolla ihan sairaalaan tutkittavaksi jos löytyisi jokin uusi fyysinen vamma tai sairaus entisten lisäksi, joka tämän minulle aiheuttaa..

Kevätkin tulee, ainakin siitä päätellen että lumimäärä on reilusti puoliutunut viimeviikkoon verrattuna. Pihallakin alkaisi olla kohta rapsuttelemista sun muuta mukavaa askartelua.. toivottavasti tämä olo kohenisi siihen mennessä..

Mutta kaikille jotka tänne eksyy niin aurinkoista kevättä toivoo hän joka väsyneenä tätä kirjoittaa.. en tiedä milloin jaksan taas päivitellä plogia..